Press

Prezenta in spatiul media, vine in mod natural ca parte a vastului domeniu al comunicarii vizuale. Ca veriga indispensabila a oricarui proces de comunicare tipurile de coduri sunt puse in relatie cu diferite tipuri de comunicare vizuala: comunicarea artistica, comunicarea in presa scrisa, comunicare televizuala, etc.

ARLUS

Actorii, un subiect inepuizabil, despre care tot sa vorbesti. Activitatea de impresariat mai actuala ca oricand.

Business Days

Chiar si intrebarile puse asa in “in joc” au nevoie de raspunsuri.

Targul de Turism Bucuresti

“Ce destinatie iti place cel mai mult?” De fiecare data mi-e greu sa raspund la aceasta intrebare.

Emisiunile TV parte esentiala in procesul de comunicare vizuala.

Indiferent de locul sau natura evenimentului comunicarea vizuala este importanta iar informatia trebuie sa circule.

Bangkok

Participarea la evenimente educationale, artistice, culturale sau mondene sunt o buna ocazie sa vorbesc despre noile proiecte.


Dupa o conferinta publica despre legatura intre comunicarea vizuala si tehnicile de vanzari

Daca nu ati vizitat Malta, o mica insula aruncata in Marea Mediterana trebuie inclusa pe lista de prioritati.

Soare, mare, arta culinara si o istorie de 6000 ani va asteapta sa o descoperiti.

Comunicarea vizuala este esentiala si pentru Agentiile de Turism. Fiecare fotografie folosita atat in materialele de prezentare cat si la standurile expozitionale trebuie sa inspire.

Warsovia

Oriunde as calatorii prin lume ori de cate ori am ocazia vorbesc despre pasiunea mea: fotografia.

Pattaya

Fotografiile de calatorie sunt deosebit de importante.

Malta

Fiecare agentie de turism stie ca o fotografie vinde. De aceea acord o mare atentie fiecarui cadru tras in acest sens.